Bewertungen für Belgium eID
Belgium eID von BOSA, Wouter Verhelst
472 Bewertungen
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon ds, vor 5 JahrenKlotenest moet ik steeds opnieuw installeren en verificatie via mijn firefox browser
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Firefox-Benutzer 16834288, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Aikoo, vor 5 JahrenWerkt niet.Moet iedere keer ,terug downloaden en pc heropstarten.
Opnieuw instellen geeft geen resultaat.
SLECHT - Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Firefox-Benutzer 15751882, vor 5 JahrenSedert de laatste update (maart 2021) werk het gewoonweg niet meer, (10x) herinstalleren helpt ook niet
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Hans en Kaat, vor 5 JahrenZoek een knop om add-onn te installeren maar waar is die ?
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Firefox-Benutzer 14180378, vor 5 JahrenHet lukt bijna nooit om zonder problemen in te loggen,bij iedere inlog poging moet alles terug geinstalleerd worden of de PC heropstarten.
Ik overweeg om alles terug op de oude manier te doen,zijnde met de post - Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon peterdeny, vor 5 Jahrenelke keer dat ik wil inloggen moet ik minstens 10 keer de software opnieuw installeren...
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Hugo, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Delvaux, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon geen, vor 5 JahrenLezen deze fantastische ontwikkelaars deze hier gepubliceerde beoordelingen niet, heel dit eID gedoe is een grote farce, telkenmaal er gebruik van gemaakt word, moet opnieuw alles geïnstalleerd worden, en moet je een IT expert zijn om de handleiding te begrijpen, voor mij hoeft het niet meer. Momenteel werkt er niets meer, en als het de bedoeling is dat je telkenmaal een nieuwe laptop of het allerlaatste operating system moet aanschaffen laat het dan maar zo.
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Chtarto. A, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Firefox-Benutzer 13642882, vor 5 JahrenHet is moeilijk goeddoen voor iedereen. Overheidsdiensten echter worden bevolkt door goed opgeleide (in één richting echter) jongere mensen die met een computermuis geboren zijn. Zij verstaan dus noch de noden, noch de ingesteldheid van oudere mensen die niet de rijke kansen die zijzelf dank zij die zelfde ouderen in de schoot geworpen kregen. Zij zullen dit later begrijpen wanneer zijzelf door hun (klein)kinderen op dezelfde manier behandeld worden. Genoeg filosofisch gedoe. Ik wens voortaan alles terug per post krijgen en per post kunnen antwoorden. Dank voor uw aandacht en, hopelijk ook uw begrip. Ik werd vroeger al eens goed geholpen, maar dat kan niet blijven duren. A.u.b. lees "The Peter Principle"
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Firefox-Benutzer 16767077, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Firefox-Benutzer 16763841, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Pille, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Poco, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Ewout, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Firefox-Benutzer 16705980, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Firefox-Benutzer 16643264, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Firefox-Benutzer 16067835, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Thierry, vor 5 Jahren
- Bewertet mit 1 von 5 Sternenvon Firefox-Benutzer 16638088, vor 5 Jahren