Recensioner för Adblock Plus
Adblock Plus av Adblock Plus
11 387 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13625807, för 9 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 12634508, för 9 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 13490340, för 9 år sedanWill wait until HAVE used before making comment on Quality of SERVICE!
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13625099, för 9 år sedanОтличное расширение. Тонкая настройка "под себя". Спасибо разработчику.
- Betygsatt 5 av 5av ahmed essa, för 9 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13624141, för 9 år sedanУже 8 лет использую. Забыл что такое реклама. 5 звёзд - однозначно! Вот если бы еще можно было бы щелкнуть по флешу и добавить в запрет - можно было бы держать 6ую звезду в уме.
- Betygsatt 5 av 5av Ahamed, för 9 år sedan
- Betygsatt 3 av 5av jonniez, för 9 år sedanStill works fine, but I can't block elements on number of websites anymore; I can only block them on certain ones. Major negative change in functionality. :(
- Betygsatt 1 av 5av Big Al Mintaka, för 9 år sedanNo longer blocks anything. "New" option, "Only allow ads without third-party tracking" is greyed out, useless. Uninstalling this waste of time.
- Betygsatt 1 av 5av pffffffffffffffffffffff, för 9 år sedanbloqueur de pub avec de la pub... quelle qu'elle soit... gravissime !
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13622185, för 9 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13621557, för 9 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13621428, för 9 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13556741, för 9 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13063723, för 9 år sedanEs PERFECTO.Quita mucha mierda del navegador. ¿porqué lo habéis inhabilitado, esque os jode a vosotros tambien que no podáis meternos mierda en nuestros PC's?
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13463441, för 9 år sedanкуда делась блокировка рекламы на ютубе?
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13620297, för 9 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av played_alive, för 9 år sedanЭто расширение было фантастическим... на лисе... Вернулась на оперу. Там все работает без танцев с бубнами. Почему так? Знаю, что вопрос риторический...
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13618214, för 9 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Ariana Colina, för 9 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13569383, för 9 år sedan