Recensioner för Reddit Enhancement Suite
Reddit Enhancement Suite av honestbleeps, Andy Tuba, Ben
615 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Ryno, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14010568, för 8 år sedanUsed to be awesome but the reddit site overhaul broke the extension :(
Fix? - Betygsatt 5 av 5av pindab0ter, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av taubin, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 12665242, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av DrMelanieGray, för 8 år sedan
- Betygsatt 3 av 5av Firefox-användare 13908726, för 8 år sedanDisplaying image that point to Imgur's gallery instead of a direct link won't work with the new Reddit style.
- Betygsatt 5 av 5av tomewarren, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13614800, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av neobim, för 8 år sedanI would waste so much more time wasting time on reddit without this... Or would I waste less?
- Betygsatt 5 av 5av Andrei Lavrenov, för 8 år sedanI can't imagine reddit without RES. It's become an iconic part of the experience.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13957834, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Tirpitz, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av navyjeff, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13940833, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13932003, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av clt3zx, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Melchior, för 8 år sedanIt is so good that when I use Reddit on browsers without it I get angry.
- Betygsatt 5 av 5av Rubydium, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Malo, för 8 år sedan