Recensioner för Belgium eID
Belgium eID av BOSA, Wouter Verhelst
1 719 recensioner
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14013620, för 8 år sedanik krijg een melding dat ik niet kan verbonden worden
- Betygsatt 2 av 5av Firefox-användare 14012704, för 8 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14010478, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14001939, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14000068, för 8 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14000062, för 8 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 13996534, för 8 år sedan
- Betygsatt 3 av 5av Firefox-användare 13992421, för 8 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 13991609, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13989251, för 8 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 13986258, för 8 år sedanloopt soms wel eens vast ... meerdere browsers is een noodzaak
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13982138, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av an, för 8 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13966167, för 8 år sedanna een uur nog geen resultaa/aanmelding
- Betygsatt 3 av 5av Firefox-användare 13670730, för 8 år sedanIn several Linux distributions does it do a better job once installed...( some need still special address to work correctly)
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13959188, för 8 år sedanHeel veel moeilijkheden met updates ed (Mac-gebruiker)
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13959034, för 8 år sedanverschrikkelijk slecht, veel problemen met aanmelden
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13954655, för 8 år sedan
- Betygsatt 2 av 5av Firefox-användare 13949122, för 8 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13789589, för 8 år sedanVRESELIJK ! ik knoei hier al maanden mee. Twee is het gelukt, achtennegentig keer niet. Heb al vanalles geprobeerd, ook al met de hulp van een ICT-professional. Hoe moeilijk kan men het maken. Dank u overheid.
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13946120, för 8 år sedanslaag er maar niet in om mijn kaart te installeren, werk met Firefox en de uitleg is HEEL SLECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waarom kan dit niet, net als alle browsers, gewoon worden geînstalleerd, nadat je hebt aangeduid hebt dat je hiermee werkt en je de Firefox-add hebt bijgevoegd? Blijkbaar moet je als je van Antwerpen naar Brussel rijdt nog omrijden via Parijs, zo naar Rome en terug, wat voor bull-shit is dit allemaal!!!!!!!!!!!!!!Utvecklarens svar
postad för 8 år sedanVoor ondersteuning gelieve contact op te nemen met onze support mensen via https://eid.belgium.be/nl/contact - Betygsatt 3 av 5av Firefox-användare 13940498, för 8 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13938632, för 8 år sedan
- Betygsatt 3 av 5av Libre&Gratuit, för 8 år sedanEn général pas de souci. SAUF qu'il ne détecte pas la dernière version de l'EID viewer du PC.
Sur certains sites de signature électronique (CPH par exemple), le module ne s'enclenche pas (mais il semble qu'il n'emploie pas le même service)
Mon étoile passera à 4 quand enfin il détectera bien la présence du dernier eid viewer.
Merci car ce module nous aide malgré tout