79 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14410499, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14405725, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14400631, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14388844, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14387078, för 8 år sedan
- Betygsatt 2 av 5av Firefox-användare 14384023, för 8 år sedanLiteralmente acabei de instalar a extensão para decidir a compra de um celular,e, ao acessar a página do modelo no site da americanas(https://www.americanas.com.br/produto/132444092/) me foi dito que foi encontrado um preço melhor na shoptime. Entretanto, ao clicar na opção de redirecionamento para este menor preço, o aparelho na verdade se tratava de outro completamente diferente(https://www.shoptime.com.br/produto/41785548); consequentemente concluo que as funcionalidades de preços, gráfico e comparações não se encontram em funcionamento confiável.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14382537, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13815288, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Lua, för 8 år sedanMuito boa essa extensão! Me ajuda muito para encontrar o melhor preço!
- Betygsatt 5 av 5av Diego Bortolucci, för 8 år sedanMuito Bom, e útil, ajuda mesmo a economizar dinheiro na hora da compra !!
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14263062, för 8 år sedanjá de primeira impressão o bilômetro já se mostra mto bom, sem nenhuma dificuldade eu entendi como ele funciona, além de já entregar os cupons de desconto e as lojas participantes de inicio, já to feliz
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14252006, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14244093, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14235158, för 8 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14232461, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14221949, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14213721, för 8 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av EsdrasTarsis, för 8 år sedanAqui no Firefox do Linux fica como "Carregando Conteúdo..." e não sai dai