Recensioner för Dark Reader
Dark Reader av Dark Reader Ltd
5 287 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Laurent, för 6 år sedanBrilliant add-on. I've tried many dark mode extensions over the years, and it's the first one I try that works so well. The extra parameters it provides to customise the behaviour makes it even better. Keep up the excellent work!
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15456954, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av craigevil, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Mahdad Baghani, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av cgeek, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Mustafa Çetin, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Elton Nápoles Núñez, för 6 år sedanLa mejor de su tipo y lo escribe un fan al dark mode y que ha probado una decena de extenciones de su tipo.
- Betygsatt 5 av 5av fedix23, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av BitWizardry, för 6 år sedanThe perfect dark reader. I'd love if they could add a new theme with terminal-green font though!
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15373961, för 6 år sedanWell, this add-on is just awesome! I read most of websites in dark now. It is way more relaxing to my eyes, and also has this particular flavour of 80's... Supa-doopa-cool!
- Betygsatt 5 av 5av Komatu, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Yaredi, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av antoni, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Felipe Gomes, för 6 år sedanmuito top, usei no cellr e logo quis instalar no pc tbm, amei <3
- Betygsatt 5 av 5av Bronice, för 6 år sedanit's cool because i use it to browse my site, and its look like dark. awesome
- Betygsatt 5 av 5av soeyu_yu, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Arsenii, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14394432, för 6 år sedanDark Reader has become one of my favorite addons
- Betygsatt 5 av 5av Vasili Gulevich, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15713051, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av CaxorruAlado, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Onecrazylady, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Daniel Asabin, för 6 år sedanКрайне приятное дополнение, однако при использовании его в вк есть один неприятный момент: в диалогах значок онлайна с пк отображается не привычным зелёным, а болотным цветом. Отображение онлайна телефонов - отлично.
- Betygsatt 5 av 5av Theodoros, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av visika, för 6 år sedan