Recensioner för Full Page Screen Capture — FireShot
Full Page Screen Capture — FireShot av TruePage
2 627 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14762174, för 7 år sedanI think it is the greatest one I have ever used.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14761500, för 7 år sedanOne of the easiest to use and best screen shot savers! FireShot gives the user choices on how and what to save.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14019784, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14756926, för 7 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Hirschferkel, för 7 år sedanOnce worked great ... but it will break on more and more websites. Shoots a kind of "mobile" snapshot, where only small parts of the websites are visible, even in selection mode. Sad ...
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14756212, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14754031, för 7 år sedanC'est un outil formidable pour capturer rapidement les pages internet qu'on souhaite enregistrer en image ou pdf sur l'ordinateur. Très facile de s'en servir. Merci
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14751546, för 7 år sedanThe best tool I've found.. though sometimes crashes on longer webpages (might be hardware and/or Windows related issue), skips some lines or banners get in the way on some webpages (i.e. allmusic.com).. being perfect is an impossible thing to ask!
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14749702, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14744583, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13617730, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av aris95, för 7 år sedanVery satisfied with this extension, many problematic printscreens saved (specially in case Firefox print preview is just a mess).
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 13494621, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14740089, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14740026, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14737905, för 7 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14737717, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av RLS, för 7 år sedanI've been using Fireshot for many years now exclusively on the windows platform. But due to the changes MS has made with their current Ver. 10 release, I abandoned this platform and moved to the Unix-Mac platform. as a Screenshot Pro user from Windows, I've had to absorb a seriously neutered (reduced functionality, non pro, very lite shadow of its former self) OUCH! This really hurts! Especially now that I've discovered that Intel based Unix-Mac computers absolutely blows away ANY windows based computer! There's just no comparison! With 25 years on the windows platform! (Engineering & software development).
Screenshot developers: PORT your fantastic Screenshot & Pro application to the Mac-Unix platform before you loose access to it. It won't be long before another entrepreneur provides a very competitive (design wise) alternative for your windows only version.
RLS orlando. - Betygsatt 5 av 5av simoo2, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14727828, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14727799, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14727451, för 7 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14727293, för 7 år sedanThere would have been a fifth star if I could configure Fireshot to just save an image without any dialogue when I hit the hotkey.