Recensioner för OneTab
OneTab av OneTab Team
2 766 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Horatiu, för 3 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av lektro67, för 3 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17952652, för 3 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av zgorg, för 3 år sedanMy god recently losing all tabs. again and again. fresh install it seems to work then next time in the browser can't find nothing and keep searching. F***! ...
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17937749, för 3 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av 李皇谛·李炜, för 3 år sedan安装完成后不留下确认提示自动收起所有标签页,恢复标签页时大量占用内存和移动数据流量,中途关闭Firefox导致之前收起的标签页流失,已提交投诉并卸载此扩展。
After installation it automatically fold all of my tabs (WITHOUT FUNCTION CONFIRM), tabs resuming took CPU and memory loads, and even avaliable connections bytes amount of my mobile network. After I closed Firefox, it FAILS my tabs after its automatic-folding.
I submitted report and removed this extensions. - Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14199552, för 3 år sedanIt makes it so much easier to organize groups of tabs by any topic or no topic. 'When I get time, I will move bookmarked tabs into One Tab.
- Betygsatt 5 av 5av owl-syme, för 3 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av The Jag, för 3 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 17930796, för 3 år sedanSuddenly from one moment to the next onetab page no longer loads: I have been using the extension for a while. I have not experienced issues in the past, but last week Thursday the Onetab page grouping all my saved pages would no longer load. It worked in the morning, then in the afternoon the developer console returned an "Uncaught (in promise) undefined" for that page. I see the loadingspinner going and going. Backed up my FF profile folder just in case and then tried different ways like clearing cache/history, removing/re-adding the extension...to no avail Very frustrating. It would really be amazing if there were a backup I could extract the tabs from. But it seems like it all is scrambled into a file I can't decode.
I read the other users' frustrating comments and must say, if it is this instable, I will not use it moving forward nor recommend it. - Betygsatt 5 av 5av CroneMayhem, för 3 år sedanThis has Saved My Sanity! (& several searches).
No more having half a dozen or more, windows open; with dozens of tabs open in each.
OneTab, on one window, no more confusion or getting lost in the mess. - Betygsatt 3 av 5av Calcifer, för 3 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Bob Perry, för 3 år sedan
- Betygsatt 3 av 5av thame, för 3 år sedanÉ uma boa extensão, deve ser útil pra muita gente. Mas tenho poréns. Primeiro, o Mozilla tem a opção de "contêiner", poder usar contas diferentes em cada aba, e ao apertar no botão do "One Tab", as abas do contêiner são fechadas, restaurando só uma aba, então tenho que abri-las novamente, fazendo eu perder tudo o que já estava definido nas abas contêiner. Segundo, seria bom ter como minimizar as abas que são selecionadas manualmente, pra deixar de lado somente as abas que não usarei no momento.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17918601, för 3 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Frikun, för 3 år sedanWouldn't be without OneTab. Saved my butt many times over! Nothing lost on a crash when they are also in One Tab!!
- Betygsatt 5 av 5av BuLLHACK, för 3 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17828967, för 3 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av BRODIE, för 3 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av bytro, för 3 år sedanGreat Add-On, saves a lot of memory and don't have to bookmark everything, everything's just in one tab now.
- Betygsatt 5 av 5av Tarantula, för 3 år sedanworks good for my usage, just would love to know how (if possible) to make onetab run automatically rigth before closing firefox? is it possible?
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 5871196, för 3 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14306788, för 3 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14064004, för 3 år sedanUbuntu 22.04 LTS, no Snap
Firefox 113
OneTab läuft, ist aber sehr instabil.
- öffnet sich nicht beim Start
- angelegte Gruppen verschwinden plötzlich
- angeheftes Tab öffnet nicht
Ich muss es leider wieder deinstallieren, ist so für mich nicht brauchbar.