Recensioner för OneTab
OneTab av OneTab Team
2 766 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av dester, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Damon-William-Tellegen, för 4 år sedanBeen using for years it's perfect could use a few more shortcuts
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17568092, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Jim Hawkins, för 4 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 16342124, för 4 år sedanA very insecure add-on, it has made disappear the tabs of the last four months, like that! After a normal update of the operating system. Lots of time wasted. This add-on should have something for backing up the tabs. I mean a button, not a f*** ordeal.
And the OneTab support team doesn't even show signs of life. Although why should they? After taking advantage of this rubbish they'll be on to another one by now. Another recommended!! Congratulations Firefox! Farewell Firefox! Wooow!!! - Betygsatt 1 av 5av Ruby, för 4 år sedanLost almost all my tabs when firefox crashed restoring it after i accidentally shelved all my tabs trying to figure out how the addon works.
- Betygsatt 1 av 5av ShakespearesEdge, för 4 år sedanThe onetab icon is still showing up even though I removed the extension.
- Betygsatt 1 av 5av Muhammad, för 4 år sedanVery annoying addon -_-.
Why does it suddenly open tabs in a new window?
Why can't I right click on the tab in the bar above -> add current tab just like I did it a few days ago? I right click no menu is shown. Well I'll go edit my saved list and try to add current tab.. oh wait the addon doesn't have that option -_-.
I'm deleting this useless thing and will use an addon that actually CARE about it's users. - Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 17558114, för 4 år sedanAh, OK... J'active OneTab et en ressors SANS action. Disparition de mes 50 onglets avec impossibilité de les récupérer et sans avertissement de ce qui risque de survenir.
Et puis ne dites pas que l'extension est disponible en français si seuls les titres sont traduits. Même pas le texte de "A propos de cette extension".
Aucune étoile aurait été préférable. Je désinstalle illico. - Betygsatt 5 av 5av HoitongTeng, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av HelDC, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13924150, för 4 år sedanI've always had a bad habit of keeping countless tabs open which considerably slowed my computer.
I like the idea of simply opening just one icon and checking which page I'd like to open. - Betygsatt 5 av 5av S.I.Ibrahim, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17243372, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Oliyoken, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av G'k, för 4 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Cristian Ezequiel, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av R Vamsi Krishna, för 4 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av klaust.net, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Xunes, för 4 år sedan
- Betygsatt 3 av 5av Magican, för 4 år sedanХорошее расширение, даже думал поставить 4 звезды, но кроме отсутствия сохранения истории переходов (вперёд, назад) каждой вкладки (это минус первая звезда), обнаружилась другая проблема. В связи с тем, что OneTab автоматически НЕ делает резервные копии данных (отсутствует автосохранение), существует риск потери ссылок из-за ошибки самого расширения, которое периодически (хоть и очень редко) сбрасывает своё состояние в ноль. Это минус ещё звезда. Я уже не говорю про скудность экспорта данных (не хватает xml, json или подобного формата). В целом, расширение работает, но оно довольно ущербно.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17538857, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av uno, för 4 år sedanI never had any problems with it, it kept all my tabs (over 1000) for a year now. Most helpful extension I've used so far <3