Recensioner för OneTab
OneTab av OneTab Team
2 767 recensioner
- Betygsatt 1 av 5av Anton, för 4 år sedanПри восстановлении вкладок, восстановил только часть, а остальные пропали. Не пользуйтесь этим говном, если не хотите потерять свои вкладки.
- Betygsatt 5 av 5av timjmac88, för 4 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 17318799, för 4 år sedanI've been using this for a while. I have TONS of tabs saved in it. All of a sudden it doesn't work. When the tab that lists all my tabs could be seen, it was BLANK. All my tabs were gone. Right clicking on the icon in my FF's menu bar doesn't allow me to do anything. I can manage the extension only by uninstalling it. I can't reinstall it in hopes of it working and finding my stored tabs wherever it stores my tabs. On FF's page for this I can only uninstall it. I left a message for the authors of this extension but they didn't reply. It's ONE purpose is to save and not lose tabs. It lost ALL my tabs. I must have had over a thousand.
- Betygsatt 5 av 5av maurok OG, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av 158, för 4 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 17311436, för 4 år sedan
- Betygsatt 3 av 5av dendegozaru, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Thunder Stormy, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 16247779, för 4 år sedanI don't normally write reviews, but this has been super useful for somebody like me, who likes having lots of tags, but also values organization. I use it to switch between my 'working' tab groups for each of my college classes
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 15314430, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Platina, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av manymanysun, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Goston, för 4 år sedan
- Betygsatt 2 av 5av 一切皆苦, för 4 år sedan微妙。お試しで使ってみましたが、連続で真っ白画面で表示なしが3回ありました。これではタブが開けません。全部消えたのかと焦りました。怖いので使いたくありません。
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14229461, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17272485, för 4 år sedan
- Betygsatt 2 av 5av Pascaloo, för 4 år sedanEconomise en effet de la mémoire ce qui est appréciable, mais les URL qui figurent dans le signet One Tab ne sont pas différenciés quand ils appartiennent à un même site (mais pages différentes). Difficile donc de rappeler celle qu'on veut.
Le "design" n'est pas non plus au top, ce qui est accessoire. - Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17260959, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17258098, för 4 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av CRYPTOJEFFE, för 4 år sedan