Recensioner för Firefox Relay
Firefox Relay av Firefox
2 218 recensioner
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 18788876, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av GeneralKaos666, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17420980, för ett år sedan
- Betygsatt 3 av 5av Summersunshine, för ett år sedan
- Betygsatt 1 av 5av rafael gonçalves, för ett år sedanNão vale a pena. Não tem funções básicas que outros mascaradores têm, como responder e enviar anexos, se falar no número muito limitado de máscaras.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 18373604, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 18777822, för ett år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 12709495, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Ziad El-sayed, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Arnav Madaan, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 6775396, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av SlideCraft, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 18752735, för ett år sedan
- Betygsatt 3 av 5av diopop1, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 18764502, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Oshi41, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Stani, för ett år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Danton Medrado, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av byn44, för ett år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Ronztar, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Kaleid, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av kunal, för 2 år sedanThe Idea is Good but i didn't like that it sends the same email to my both accounts which are logged in.
- Betygsatt 5 av 5av Alexandru Enache, för 2 år sedan