Recensioner för Firefox Relay
Firefox Relay av Firefox
2 218 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 18294034, för 2 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 16785294, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Cameron, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av DROH, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 18285082, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av matdbattt, för 2 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av User83475623, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Stoyan, för 2 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 18281618, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av itspj, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Goupil, för 2 år sedanFirefox 115.7 sous Debian 12. Impossible d'avoir l’icône dans la barre d’outils et l'extension ne s'ouvre pas lors se l’accès à une page avec demande d'adresse courriel.
- Betygsatt 3 av 5av Firefox-användare 17934653, för 2 år sedanI have run into many places that will not accept my FireFox email addresses.
- Betygsatt 5 av 5av 携程旅行网, för 2 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14238859, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av nz, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av teeaggo, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Joe, för 2 år sedanI am using Premium ... My inbox will correctly receive emails with the alias, but when I reply, my response gets forwarded back to me. It won't go to the original sender even though their email is in the To field. Very frustrating. I tested with SimpleLogin and everything works fine. I tested with Skiff alias and everything worked fine. Definitely an issue with Firefox and it's not worth the time to investigate and troubleshoot when the other products work first time.
- Betygsatt 5 av 5av Pokop, för 2 år sedanMarche parfaitement malgré le placement du bouton parfois légèrement bugué.
- Betygsatt 5 av 5av Wooza, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Iz, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14439521, för 2 år sedanI've never wanted this, and I said so at the beginning. Firefox has been my default browser since it came out, but now, it will not fill in my real email when I right-click a form. I hate this so much that I may switch to a different default browser.
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14253777, för 2 år sedanI've started using and feel ok with it. Will keep on trying for a while and then probably switch to premium. All for privacy!!
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 18262559, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 18264288, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av peter, för 2 år sedan