Recensioner för RoboForm Password Manager
RoboForm Password Manager av Siber Systems
4 561 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Dan Lennon, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13476380, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av DMBVIRGINIA, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13133597, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 16219616, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Scott, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Hilmish, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 5987370, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Kerry Coates, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Jan Huffman, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Robert Nicol, för 6 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 16231760, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14149536, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Roboform, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13182896, för 6 år sedanBEEN USING THIS PASSWORD MANAGER FOR TWENTY YEARS AND ROBOFORM EVERYWHERE FOR TEN. I LOVE IT & CAN'T DO WITHOUT IT!.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 16175641, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av soumukhe, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13742136, för 6 år sedanWith the need to have ever more secure passwords, you need a password manager that is intuitive, fast and secure. I've used RoboForm for a good number of years and am using it more and more to generate and remember complex passwords.
I especially like the recent upgrade which means that the robo log hovers over forms it can fill and even offers me the various different credit/debit card options in an intuitive way.
Fully recommended. - Betygsatt 5 av 5av underbedmonster, för 6 år sedanI've used Roboform for about 10 years, and love it. The computer based program is stellar, and the Android based program is rapidly improving.
- Betygsatt 5 av 5av Diannas, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13000143, för 6 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 16243602, för 6 år sedanThe developers are thieves. I purchased RF when ALL future upgrades were promised to be free of charge. I think it was version 6. Then they started to ask money for upgrades and now I'm stuck with version 7 without support in browser as they don't support RF 7 in new versions of extensions. They should be fined for lying to customers. My worst SW purchase ever.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 16116896, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13377556, för 6 år sedan