914 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 16068626, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Andrei Shevchuk, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av muntoo, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Dimas, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 12820161, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 16035117, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av mark , för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av pafcioooo, för 6 år sedanExcellent! It should be FF by default :-) Gives more space verticaly on your computer screen. One can see tab names regardless of number of tabs which makes reviewing and switching between tabs quicker and easier.
- Betygsatt 5 av 5av daniboi, för 6 år sedanJust what i was looking for!
Thanks, it is lovely (and most practical of course) !! ;) - Betygsatt 5 av 5av Demetrio, för 6 år sedanПоставил после того как услышал от @bobuk в подкасте Radio-T, классное расширение, именно то что мне нужно, особенно радует иерархия
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15280388, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Milos, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av doGen7, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15113354, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Hawisher, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15868431, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15931210, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Orni, för 6 år sedanSuperb. I'm hugely impressed by amount of features, details and configuration options in this extension. Used Tree Style Tab for months and now Sidebery is my extension of choice.
There is only one (but quite big) issue with usage of this extension, but it's not really fault of the author. Lack of customizable keyboard shortcuts, especially being able to bind switching to next/previous tab to something like CtrL+Q/Ctrl+E. That's an absolute shame for Firefox that it doesn't allow that. - Betygsatt 5 av 5av Denis, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av 101lols, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13876816, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Dobermann, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av George C, för 6 år sedanBrilliant! One of the best extensions I've ever used, honestly!
Funny that I had it installed for a year now, along with all the other vertical-tab extensions that I could find, and I didn't really saw what it can do until recently..
It has so many essential features for my productivity, workflow and tab/bookmark management.
Congrats and thank you!!