Critiques pour Aperture Portal
Aperture Portal par borgof
Avis de PoiZone
Noté 5 sur 5
par PoiZone, il y a 15 ansLooks awesome and doesn't take away from the look or Firefox in the slightest. I'm a big supporter of the Portal series, and seeing this done in the Aperture Logo style was perfect! 5/5 and recommended to all my friends with Firefox.
1 note
Il n’y a aucune critique pour l’instant