Critiques pour Geen-stijl
Geen-stijl par kaampii
Avis de Arnold de Man
Noté 5 sur 5
par Arnold de Man, il y a 6 ansLeuk! Er mogen wel weer meer GS add-ons komen. Zoals vroeger die die door GS zelf geplugd werd maar waar ze 'niks' mee te maken hadden. En ook een poll-f*ck plugin, dat doen we ook nooit meer...
1 note
Il n’y a aucune critique pour l’instant