Critiques pour SHINE for reddit
SHINE for reddit par dotvhs
68 notes
- Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 13948000 de Firefox, il y a 8 ans
- Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 13917972 de Firefox, il y a 8 ans
- Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 12651758 de Firefox, il y a 8 ans
- Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 13308989 de Firefox, il y a 8 ans
- Noté 5 sur 5par razboinik63, il y a 8 ans
- Noté 5 sur 5par ELPresidente, il y a 8 ansGreat theme customization tool for Reddit. The only thing that bothers me: the only theme which allows to use custom colors to change the color of posts topic is "legacy" one. If you choose any other theme - posts topics will be white (unread) and grey (read ones) in color. But it would be really nice if you can set any color to unread topics, to distinguish them from read ones more easily.
And maybe a color picker, instead of predefined colors, would be nicer, but this is not a dig deal. - Noté 5 sur 5par Snaggletooth, il y a 8 ansI had Violentmonkey installed purely for Reddit themes but was never 100% happy with any of them.... SHINE solves this. Easily the best Reddit addon ever!!
SHINE is Intuitive and beautiful.
10/10 - Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 12423104 de Firefox, il y a 8 answorking as of 17 Feb 2018
- Noté 5 sur 5par John Staples, il y a 8 ansShine is a ''beast''! Makes Reddit look great..Using this along with ''RES'' ....
- Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 13783776 de Firefox, il y a 8 ans
- Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 13782352 de Firefox, il y a 8 ans
- Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 13192260 de Firefox, il y a 8 ans
- Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 13777326 de Firefox, il y a 8 ansAmazing! It increases reddit interface so much. :)
- Noté 5 sur 5par mnacamura, il y a 8 ans
- Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 13504291 de Firefox, il y a 8 ans
- Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 13707377 de Firefox, il y a 8 answow actually enhance the reddit website experience, I was really skeptical at first seeing how poor the description was and the absence of screenshots, but it works really really well
Réponse du développeur
mis en ligne : il y a 8 ansI expanded the description. Thank you for doing a leap of faith tho, appreciated! - Noté 5 sur 5par 河马, il y a 8 ansWhy didn't I find such an awesome addon before? Worth more detailed description and screenshots
Réponse du développeur
mis en ligne : il y a 8 ansDescription added, I will also add screenshots soon. Thank you for suggestion. - Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 13692928 de Firefox, il y a 8 ans
- Noté 5 sur 5par Utilisateur ou utilisatrice 13684224 de Firefox, il y a 8 ansFantastic improvement to the layout of reddit!
- Noté 5 sur 5par Jake Walker, il y a 8 ansAwesome! It enhances the look of reddit, however, the description isn't very descriptive and there's no screenshots.
Réponse du développeur
mis en ligne : il y a 8 ansI've added description and one screenshot as a placeholder. I will put more soon, thank you for suggestion. - Noté 5 sur 5par Andrew Barker, il y a 8 ansVery good work, Makes reddit look much better, cause by default it looks like a pile of shit
- Noté 5 sur 5par caisah, il y a 8 ans