Recensioner för Emoji
Emoji av Saverio Morelli (Sav22999)
Recension av BeanieBaby
Betygsatt 5 av 5
av BeanieBaby, för 5 år sedanI emailed you about the missing emojis i found but other then that its a perfect emoji extension to have for firefox 👍🏾😎.
Utvecklarens svar
postad för 5 år sedanI've received it and thank you! In the next update I'll add those emojis.
Again, thank you very much 😀
Again, thank you very much 😀