Recensioner för App for Messenger™
App for Messenger™ av Fernika
3 recensioner
- Betygsatt 1 av 5av ImBartex, för 5 år sedanmyslalem ze to bedzie cos w stylu messengera na operze gx, ale to po prostu otwiera messengera w nowym oknie, zamiast tego rozszerzenia polecam po prostu dodac se www.messenger.com do zakladek, jest to wygodniejsze
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13600919, för 7 år sedan