Recensioner för Arctic Nord Theme
Arctic Nord Theme av christos
Recension av Brawl
Betygsatt 5 av 5
av Brawl, för 6 år sedanI use very few themes because most of them have bad contrast This theme is very good on my eyes and has a very good contrast. Not too dark and not too bright. Thanks!
Utvecklarens svar
postad för 6 år sedanThank you too for the kind words! If you can, please consider supporting me by buying me a coffee here: https://www.buymeacoffee.com/chrisbouronikos