Recensioner för Arctic Nord Theme
Arctic Nord Theme av christos
35 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Abolfazl Mirzaii, för 5 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av my safari, för 5 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14403860, för 5 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14071455, för 5 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Andrew, för 5 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Andrei Thuler, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14795285, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Vasileios Siap, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av caligio, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Brawl, för 6 år sedanI use very few themes because most of them have bad contrast This theme is very good on my eyes and has a very good contrast. Not too dark and not too bright. Thanks!
Utvecklarens svar
postad för 6 år sedanThank you too for the kind words! If you can, please consider supporting me by buying me a coffee here: https://www.buymeacoffee.com/chrisbouronikos