Recensioner för Avast SecureLine VPN
Avast SecureLine VPN av AVAST Software
75 recensioner
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 18785404, för 4 dagar sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 12585431, för 3 månader sedan
- Betygsatt 1 av 5av Solis, för 6 månader sedan
- Betygsatt 1 av 5av Igor, för 7 månader sedanУ№становка доп ПО - мерзкое наебалово, чтоб вы все сдохли, петушары!!!
- Betygsatt 1 av 5av Riko_Crimea, för 7 månader sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13982453, för 9 månader sedan
- Betygsatt 1 av 5av Maximka, för 9 månader sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 19122063, för ett år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14831599, för ett år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14075494, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Алекс, för 2 år sedanскачайте наше приложение чтобы пользоваться плагином, у вас там в авасте всё как обычно
- Betygsatt 1 av 5av Пётр, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Lucis, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13558368, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 18624796, för 2 år sedanUne galère depuis plusieurs semaines! Dés que j'enclenche le VPN, internet est coupée! J'attends une action du service client AVAST , mais aucune solution pour le moment. J'ai réussi à trouver une combine pour le démarrer, mais c'est de la bidouille! Payer un VPN pour subir ce désagrément, ça commence à me gonfler!
- Betygsatt 1 av 5av Viatus Cras, för 2 år sedanPlease note that note about sync with your nAtIVE ExTEsSiON -- need to be on TOP of description with bold and huge letters.
!this addon doesn't work! - Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14699268, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13404215, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 18531597, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13355621, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 18456759, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Ayaz Zarifov, för 2 år sedanЭто клоунада а не VPN. Требуют еще дополнительно что-то скачивать, а смысл тогда от этого расширения если можно настольный использовать? К тому же, если у меня FreeBSD. А вашего приложения нету. Тогда как? Ужасно, AVAST в своем стиле. Все как всегда наихудшее, держите планку.
- Betygsatt 1 av 5av Nelan, för 2 år sedan