Recensioner för Belgium eID
Belgium eID av BOSA, Wouter Verhelst
Recension av Firefox-användare 13681953
Betygsatt 1 av 5
av Firefox-användare 13681953, för 8 år sedanDriemaandelijkse ergernis als ik mijn BTW moet aangeven
Inloggen is, met het steeds opnieuw moeten installeren en vervolgens veel ellende en helpdesk die de oplossing niet kan bieden, meer werk dan mijn administratie....
Inloggen is, met het steeds opnieuw moeten installeren en vervolgens veel ellende en helpdesk die de oplossing niet kan bieden, meer werk dan mijn administratie....