Recensioner för Belgium eID
Belgium eID av BOSA, Wouter Verhelst
Recension av Firefox-användare 13742127
Betygsatt 1 av 5
av Firefox-användare 13742127, för 8 år sedanIk vind de constante veranderingen die nodig zijn om zonder probleem te kunnen inloggen erg vervelend. Het is alsof iedere twee tot drie maanden er weer iets wordt toegevoegd.
Dat komt het gebruik van deze prima web-site echt niet ten goede. Men heeft van te voren al zijn reserves of het weer zal lukken of niet.
Dat komt het gebruik van deze prima web-site echt niet ten goede. Men heeft van te voren al zijn reserves of het weer zal lukken of niet.