Recensioner för Belgium eID
Belgium eID av BOSA, Wouter Verhelst
Recension av Firefox-användare 14782377
Betygsatt 1 av 5
av Firefox-användare 14782377, för 7 år sedanAltijd dat over en weer gedoe om binnen te geraken. En ja, ik heb de software geïnstalleerd ... om zot van te worden !
Heb hetzelfde voor, altijd ben ik na verloop van sukkelen in staat om een moord te begaan. Zo gefrustreerd raakt men daarvan !
Heb hetzelfde voor, altijd ben ik na verloop van sukkelen in staat om een moord te begaan. Zo gefrustreerd raakt men daarvan !