Recensioner för Belgium eID
Belgium eID av BOSA, Wouter Verhelst
Recension av Firefox-användare 15300506
Betygsatt 1 av 5
av Firefox-användare 15300506, för 7 år sedanL'administration veut nous imposer cela, mais c'est totalement foireux sous Mac. Connexion impossible, j'ai y passé deux heures... Totalement inutile.
Utvecklarens svar
postad för 7 år sedanFor problems with the eID, please contact our support desk:
https://eid.belgium.be/fr/contact
https://eid.belgium.be/fr/contact