Recensioner för Belgium eID
Belgium eID av BOSA, Wouter Verhelst
Recension av Firefox-användare 13512191
Betygsatt 1 av 5
av Firefox-användare 13512191, för 9 år sedanWerkt absoluut niet op Macbook (OS 10.8) met Firefox 58 beta. Hoe kan het dat zulk belangrijk middel om toegang te hebben tot overheidsdiensten niet grondig getest wordt alvorens het uitgebracht wordt???
Utvecklarens svar
postad för 9 år sedanOm deze add-on met Firefox 58+ te kunnen gebruiken, is er een aanpassing nodig aan de middleware om een manifest-bestandje aan te maken dat door Firefox gelezen moet worden. Het is onze bedoeling om dat beschikbaar te hebben ruimschoots voor Firefox 58 beschikbaar is, maar we zijn momenteel nog bezig met de grondige tests waarvan u spreekt. De add-on is al gereleased omdat hij bij upgrades naar Firefox 57 al geïnstalleerd kan worden om zo te voorkomen dat er een foutmelding gegeven wordt; maar hij is nog niet op alle platformen bruikbaar bij Firefox 58.
Het is ook onze policy dat beta-versies van browsers en besturingssystemen in de regel niet ondersteund worden. Als het werkt is dat mooi, maar da's niet gegarandeerd voor de release-datum. Indien u de add-on toch al wenst uit te proberen vooraleer we klaar zijn, dan kan u een manifest-bestandje aanmaken zoals uitgelegd op door mozilla op https://developer.mozilla.org/en-US/Add-ons/WebExtensions/Native_manifests#PKCS_11_manifests (hun developer website). In de tussentijd, even geduld.
Het is ook onze policy dat beta-versies van browsers en besturingssystemen in de regel niet ondersteund worden. Als het werkt is dat mooi, maar da's niet gegarandeerd voor de release-datum. Indien u de add-on toch al wenst uit te proberen vooraleer we klaar zijn, dan kan u een manifest-bestandje aanmaken zoals uitgelegd op door mozilla op https://developer.mozilla.org/en-US/Add-ons/WebExtensions/Native_manifests#PKCS_11_manifests (hun developer website). In de tussentijd, even geduld.
1 719 recensioner
- Betygsatt 1 av 5av Marku, för 6 månader sedan
- Betygsatt 5 av 5av Nevamex, för 7 månader sedan
- Betygsatt 4 av 5av eID belgië, för ett år sedan
- Betygsatt 3 av 5av Firefox-användare 13977955, för ett år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Jef Bresseleers, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Eveline19, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av wmfire, för ett år sedanPerfect, kan van andere (Mac) browsers niet gezegd worden
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14606425, för ett år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 15044299, för ett år sedan
- Betygsatt 3 av 5av Ludo Broeders, för ett år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 19040448, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14414784, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15675155, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 19006357, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 18413403, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 18507650, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 12224914, för ett år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 18990128, för ett år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 13887287, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 12620153, för ett år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14204506, för ett år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Péwé, för ett år sedanSYSTÈME BEAUCOUP TROP LOURD ET DIFFICILE D'EMPLOI !
Que de manœuvres pour accéder à MY EBOX, parfois cela fonctionne, parfois pas et ceci avec 2 cartes d'identité (nous vivons à 2). Pas de problème par contre si ce n'est que pour lire une C.I. avec votre application directe. Alors qu'avant quand tout venait par poste un simple coupe papier, l'enveloppe était ouverte et il suffisait de lire son contenu. Ces dernières années CELA PRENDS DU TEMPS : 1) chercher et brancher son lecteur de carte, 2) chercher sa carte d'identité et l'introduire dans le lecteur, 3) choisir son mode d'identification, 4) attendre (quand cela fonctionne) pour introduire son mot de passe, 5) Pour in fine pouvoir lire l'envoi ......! Le système permets certes d'économiser du bois pour faire le papier mais pas l'électricité surtout du côté des serveurs soit les vôtres !
Merci de m'avoir lu. - Betygsatt 4 av 5av Léon Jadin, för ett år sedan
- Betygsatt 3 av 5av Firefox-användare 12879447, för ett år sedan