Recensioner för Belgium eID
Belgium eID av BOSA, Wouter Verhelst
Recension av Firefox-användare 13546214
Betygsatt 1 av 5
av Firefox-användare 13546214, för 9 år sedanDe ervaring met eID... Wat een ongelofelijk kloteboel. Sinds 2015 (tweeduizendvijftien!!) nog geen enkele keer direct of zonder problemen kunnen inloggen. Inderdaad, wel met Mac. Hoe kan iets zo belangrijk en fundamenteel nu zo moeilijk zijn om op te lossen? Al héél véél tijd en geld mee verloren. Je kan nog gemakkelijker een profiel aanmaken op één of andere Hongaarse pornosite. Arm België.
jens de schutter
jens de schutter