Recensioner för Belgium eID
Belgium eID av BOSA, Wouter Verhelst
1 719 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15307791, för 7 år sedanTevreden dat ik het via Firefox ook kan gebruiken.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14503200, för 7 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 15085755, för 7 år sedanOnvoorspelbaar, onbetrouwbaar. Maak eens een keer iets wat werkt, overheid. Kost ook minder.
Utvecklarens svar
postad för 7 år sedanFor problems with the eID, please contact our support desk:
https://eid.belgium.be/nl/contact - Betygsatt 2 av 5av Firefox-användare 15303070, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15301702, för 7 år sedanSous Linux Ubuntu, fonctionne nickel.
Bravo à l'administration.Utvecklarens svar
postad för 7 år sedanFor problems with the eID, please contact our support desk:
https://eid.belgium.be/fr/contact - Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 15300506, för 7 år sedanL'administration veut nous imposer cela, mais c'est totalement foireux sous Mac. Connexion impossible, j'ai y passé deux heures... Totalement inutile.
Utvecklarens svar
postad för 7 år sedanFor problems with the eID, please contact our support desk:
https://eid.belgium.be/fr/contact Utvecklarens svar
postad för 7 år sedanFor problems with the eID, please contact our support desk:
https://eid.belgium.be/nl/contact- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 15297525, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15295182, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14089103, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15289133, för 7 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 13924707, för 7 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 15287097, för 7 år sedanne marche pas avec mac !!!! support de bosa absolument en dessous le minimum - j n arrive pas à m connecter après +/- 5 heures d essais et maintes emails avec support :-( qui n semble pas comprendre ke le problème ne se trouve pas dans mon appareil mais bien dans leur plugin et moyens de communication - le soucis pour les gens sans smartphone est ke czam ne fonctionne pas sur mac
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 15286755, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av scelso, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15282902, för 7 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 15280284, för 7 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 15280146, för 7 år sedanJe voudrais introduire mon code PIN et chaque fois l'application se déconnecte: quelle galère typiquement administrative
Utvecklarens svar
postad för 7 år sedanFor problems with the eID, please contact our support desk:
https://eid.belgium.be/fr/contact - Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15279544, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15277950, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 15277624, för 7 år sedan
- Betygsatt 3 av 5av Firefox-användare 15272789, för 7 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 15272584, för 7 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 15270626, för 7 år sedan
- Betygsatt 3 av 5av Firefox-användare 15269153, för 7 år sedan