Recensioner för Gemini in Sidebar
Gemini in Sidebar av semanticdata
3 recensioner
- Betygsatt 1 av 5av velvet69damion, för 8 månader sedanReally...? I could only read the answers if i switch with f11 to the full view..! Senseless...!
- Betygsatt 1 av 5av NoName, för ett år sedanПри наличии нескольких аккаунтов, не дает их переключать. Даже полностью выйти из ненужного, то он все-равно останется в нем
- Betygsatt 1 av 5av Susan, för 2 år sedan