Recensioner för Gerberas by MaDonna
Gerberas by MaDonna av MaDonna
Recension av gabrielle
Betygsatt 5 av 5
av gabrielle, för 13 år sedanHi MaDonna, I love all your designs it seems I gravitate towards your personas more than anybodys.Please keep on designing.. love when you do flowers and Xmas you are so creative.
Gaby, Minneapolis, Mn
Gaby, Minneapolis, Mn
2 recensioner
- Betygsatt 4 av 5av djrains, för 8 år sedan