Recensioner för Note X
Note X av abo elnour
Recension av Juanka Hula
Betygsatt 3 av 5
av Juanka Hula, för 8 år sedanThe UI of the addon is very lackluster and ugly that could be improved. The funtionality is basic but it's there. would be cool if you show some preview pics on this page.
4 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 19741042, för 4 månader sedan
- Betygsatt 5 av 5av Ahmed Tarik, för 8 år sedan