Recensioner för OneTab
OneTab av OneTab Team
Recension av Firefox-användare 18833463
Betygsatt 5 av 5
av Firefox-användare 18833463, för 6 månader sedanETA on new UI? Beta test?
EDIT: Awesome, thanks for the update and quick response!
EDIT: Awesome, thanks for the update and quick response!
Utvecklarens svar
postad för 6 månader sedanThe only reason there is no beta for Firefox is that it's not possible to release a version to a small percentage of users in the Add-Ons directory. We are very close to a Firefox release, almost certainly before the end of the month.