Recension av PeakApex
Betygsatt 4 av 5
av PeakApex, för 5 år sedanlooks very nice, but please make the font darker. i cant read anythign as it is the same colour as everythign else
8 recensioner
- Betygsatt 1 av 5av Tibu, för 3 månader sedanno funciona, las pestañas no tienen separación y las letras apenas se pueden ver (los colores son muy similares al del fondo). Espero que lo puedan arreglar, xq los colores son muy bonitos :(
- Betygsatt 2 av 5av Maria, för ett år sedanIt's a really pretty pink, but it makes the texts on tabs super hard to read :')
- Betygsatt 1 av 5av DashieXplay, för ett år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 18311319, för 2 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Leith, för 2 år sedanLes écritures sont trop flou parce que les couleurs sont mal ajustées
- Betygsatt 3 av 5av bunny-san, för 5 år sedan