Recensioner för Twitter Sidebar Client - Twit Side 2
Twitter Sidebar Client - Twit Side 2 av tukapiyo
14 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17854916, för 3 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13328945, för 4 år sedanExcellent, but needs work on the word wrapping, should wrap on space.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17098770, för 5 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13170659, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av salczer, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av htsign, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13828494, för 8 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 13481378, för 9 år sedanバージョンアップしたら正常に表示できるようになった。
サイドバー0にtwitterを常時表示されているのは、ありがたい。
これでまた メインのブラウザをfirefoxに戻せる - Betygsatt 5 av 5av Juan Carlos Rodriguez, för 9 år sedanMe encantó esta extensión, se actualizan los tuits y tienen una muy linda vista de tarjetas.
- Betygsatt 5 av 5av shaoppp, för 9 år sedanブラウジングとタイムラインの閲覧を同時に出来る点、ストリーミングでタイムラインが自動的に流れてくれる点、現状この2つがあるだけで私は幸せです。
クライアントだけが分離しているタイプではブラウザのサイズを変えないとどちらかが被ってしまいますが、これならその心配もありません。 - Betygsatt 5 av 5av グレ蔵, för 9 år sedan作業しながらTLが見られるので、重宝しています。add-onからWeb Extensionの変更は大変だったかと思いますが、早い時期にリリースされて良かったです!
- Betygsatt 5 av 5av jimoid, för 9 år sedanThe best twitter add-on for twitter I've found. Lots of customization options available. Fantastic!!!
- Betygsatt 5 av 5av nil, för 9 år sedanFirefoxのサイドバーに常時表示しておけるので、タイムラインを流し読みするのに便利です。
旧バージョンでは、sage と独立して同時にサイドバー表示できていたのですが、新しいバージョンでは排他表示の仕様になってしまったようです
追記:OmniSidebar の TwinSidebar 機能で解決しました。