Recension av DevDoctor
10 recensioner
- Betygsatt 3 av 5av Famnew12, för 4 månader sedanLooks nice but the taskbar is white-on-white without icons in a certain mode and a little on the bright side in my opinion.
- Betygsatt 5 av 5av sarom101, för 10 månader sedan
- Betygsatt 3 av 5av beam, för 2 år sedanPuede estar mejor, lo que noto es que los botones de minimizar, cerrar y ventana son bastante grandes y no tienen un diseño parecido a Windows 7, además de que siento que la barra está demasiado brillante para mi gusto.
- Betygsatt 4 av 5av Leech, för 3 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17066571, för 5 år sedan
- Betygsatt 3 av 5av Firefox-användare 16386081, för 6 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 16331779, för 6 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14783948, för 7 år sedan