Recensioner för Windows Media Player 10
Windows Media Player 10 av Piloticle
Recension av Licínio
Betygsatt 5 av 5
av Licínio, för 3 år sedan6 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av b1tstrem1st0, för ett år sedanMan I love this! We are lacking so much in design these days. Why everything needs to be so boring?
- Betygsatt 3 av 5av Furfrou, för ett år sedanGood, but with the (recommended!!) old layout, the titles of tabs are a little hard to read.
- Betygsatt 4 av 5av Jared, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 12590145, för 2 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Fi-Fi, för 2 år sedan