rylasdaevarr adlı kullanıcının incelemesi
5 üzerinden 1 puan
yazan: rylasdaevarr, 4 yıl önce3 inceleme
- 5 üzerinden 4 puanyazan: Firefox kullanıcısı 6362573, bir yıl öncelooks nice, but readibility on tab names is not good. Tab names are written in black with white outline (or shading), which makes it very hard to read. It's better on the lighter part (lower half). It also looks brighter than the preview.
- 5 üzerinden 1 puanyazan: Red, 2 yıl önce