Recensioner för Belgium eID
Belgium eID av BOSA, Wouter Verhelst
1 719 recensioner
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14550797, för 7 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14548328, för 7 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14131322, för 7 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 12515539, för 7 år sedana chaque fois que je veux utiliser e ident, cela me met le bazar dans firefox, obligée de tout réinstaller cela fait plus d'une heure que je galère, merci de bien valider les applis car on est obligé d'utiliser ce systeme qui pour moi n'est pas rentable vu la perte de temps cela fait plus de 3 ans que j'utilise dans différents contextes, toujours la meme chose
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14546758, för 7 år sedanIk vind het belachelijk, dat ik Firefox moet installeren, omdat het met Windows10 niet werkt. Zodra ik mijn werk gedaan heb, vliegt Firefox er weer af.
- Betygsatt 5 av 5av jacques, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14541836, för 7 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14540238, för 7 år sedanC'est une vraie punition d'utiliser ce module...
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14537635, för 7 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 13501267, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14537213, för 7 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14533266, för 7 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14098893, för 7 år sedaniedere keer dat ik een tijdje mijn eID niet gebruikt heb, kan ik me niet meer aanmelden. De vorige keer heeft het weken geduurd vooraleer dit in orde was na contact met eID Belgie. Men heeft de technische dienst moeten inschakelen en dan is het gelukt. Het is nu weer hetzelfde. Moet ik weer die lijdensweg door van tientallen telefoons naar het callcenter vooraleer men er iets aan doet. Alle software is geïnstalleerd en toch lukt het niet.
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14131466, för 7 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Francois, för 7 år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 14526187, för 7 år sedan
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 13795717, för 7 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 12895347, för 7 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 13876437, för 7 år sedansupport for ubuntu is non extistent ! pure piece of garbage on my system ! even 1star is to many
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14516962, för 7 år sedanJ'ai rarement vu un logiciel aussi médiocre. J'ai des problèmes pour me connecter avec 9 fois sur 10, toutes machines et tous systèmes d'exploitation confondu. Est-ce donc si compliqué de trouver des développeurs compétents? Une honte!!!
- Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 14485748, för 8 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14506091, för 8 år sedan
- Betygsatt 1 av 5av Firefox-användare 14501064, för 8 år sedanNe fonctionne absolument pas... et j'ai testé la connexion avec edge IE 11, firefox, et chrome....rien ne fonctionne.
Je n'ai donc plus accès à ma ebox. - Betygsatt 4 av 5av Firefox-användare 13117958, för 8 år sedan