Recension av Firefox-användare 19271568
Betygsatt 5 av 5
av Firefox-användare 19271568, för 10 månader sedan5 recensioner
- Betygsatt 5 av 5av 風緑, för 3 månader sedan
- Betygsatt 1 av 5av IWD1, för 8 månader sedan特許権侵害の可能性。
作者がニコニコ・ドワンゴに特許使用料を支払って、使用許可を得ている場合は問題ありません。
ニコニコのコメント資産を0円で利用し、コメントサーバに負荷をかける行為。これは善でしょうか。
FC2裁判の前例があります。
ニコニコの社長は「つぶす」と公言されています。
詳しくは法務部へ聞いてみられてください。 - Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 18294570, för ett år sedan
- Betygsatt 5 av 5av Firefox-användare 17778707, för 2 år sedan